وبلاگ

وبلاگ نوشته های استاندارد

این نوع تبلیغات به نوعی تبلیغات گفته می شود که اساسا محتوا محور بوده و توسط یک پلتفرم بطور رایگان انجام می شود. مثلا پست های حمایت شده توسط BuzzFeed مثال خوبی در این زمینه است. اما بسیاری از مردم تبلیغات شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام را در این دسته در نظر می گیرند.

پست وبلاگ با وضعیت

در تاکتیک های دیجیتال Outbound هدف این است که پیام های بازاریابی مستقیما در چشم هر تعداد از مردم که می شود نمایش داده شود، جدا از اینکه چقدر این تبلیغات مرتبط یا مورد علاقه آنها خواهد بود. برای مثال: استفاده از بنر های تبلیغاتی که در بالای بسیاری از وب سایت ها برای ترویج دادن کالا یا خدمات به مردمی است که آمادگی این تبلیغات را ندارند.در سوی دیگر بازاریابان از تاکتیک های Inbound برای جذب کردن مشتریان هدف به وب سایت خود با فراهم کردن ابزارهایی که برای آنها مفید است دست می زنند. یکی از ساده ترین و پرقدرت ترین این ابزارهای بازاریابی وبلاگ است، که به وب سایت شما اجازه می دهد روی واژه هایی که مشتریان شما جستجو می کنند سرمایه گذاری کنید.

وبلاگ نوشته ها همراه با تصویر

بازاریابی دیجیتال به اصطلاح چتری است بر روی همه تلاش های بازاریابی آنلاین. شرکت ها از کانال های دیجیتالی نظیر موتور جستجوی گوگل، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده شان بهره می برند.بسیاری از مردم امروز خرید های خود را از موتورهای جستجو آغاز می کنند، یعنی قبل از خرید یک کالا آن را در اینترنت می یابند و در مورد آن تحقیق می کنند. این جدای خریدهایی است که مردم از سایت های شناخته شده در زمینه فروش کالا و خدمات انجام می دهند. شاید بتوان نتیجه گرفت که روش های سنتی و پیشین کسب و کار دیگر آنقدر ها کار ساز نیست!بازاریابی همیشه درباره ارتباط با مخاطب، در زمان و مکان درست بوده است. پس می توان نتیجه گرفت با این وقتی که مردم بخصوص با گوشی هایش در اینترنت می گذرانند، بازاریابان هم در آنجا باید به دنبال مشتری و یا مخاطب خود بگردند. ما در دارکوب بسیار درباره بازاریابی Inbound و Outbound و موثر بودن آنها در جذب و رضایت مشتری صحبت می کنیم. در حالی که یک بازاریاب با تجربه بازاریابی ربایشی یا Inbound را با بازاریابی دیجیتال  و یا بازاریابی اینترنتی عملا یکسان می داند، اما برخی تفاوت های جزئی نیز وجود دارد. اما بد نیست اول تفاوت این دو را بدانیم.از وب سایت شما گرفته تا ابزارهای برند سازی آنلاین مانند: تبلیغات دیجیتال، بازاریابی ایمیلی، بروشورهای آنلاین و غیره، طیف زیادی از تاکتیک ها و ابزارها زیر مجموعه بازاریابی دیجیتال قرار می گیرند. و یک بازاریاب دیجیتال حرفه ایی می داند .

پست وبلاگ با تصویراسلایدری

سئو روند بهینه سازی وب سایت شما به جهت رتبه بندی بهتر در صفحات نتایج موتورهای جستجوگر را به عهده دارد. که باعث افزایش میزان ترافیک آلی (اورگانیک) وب سایت شما می شود. سئو روشی دائمی و به صرفه بوده که می تواند جایگاهی چشمگیری در نتایج موتورهای جستجو را برای شما به ارمغان بیاورد. سئو به عنوان بهترین روش بازاریابی شناخته شده است و در مقایسه با AdWords هزینه ایی ندارد.سئو روند بهینه سازی وب سایت شما به جهت رتبه بندی بهتر در صفحات نتایج موتورهای جستجوگر را به عهده دارد. که باعث افزایش میزان ترافیک آلی (اورگانیک) وب سایت شما می شود. سئو روشی دائمی و به رفه بوده که می تواند جایگاهی چشمگیری در نتایج موتورهای جستجو را برای شما به ارمغان بیاورد. سئو به عنوان بهترین روش بازاریابی شناخته شده است و در مقایسه با AdWords هزینه ایی ندارد. روش تبلیغ برند و محتوا در کانال های رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند، افزایش ترافیک سایت و ایجاد ارتباط منحصر به فرد برای کسبکار شما.یک روش افزایش ترافیک به وب سایت شما، پرداخت به یک سایت ناشر برای هر بار شما کلیک می شود.رایج ترین انواع آن PPC Google AdWords است.
تصمیم گیری برای انجام کاری - این اولین قدم است. همه ما می دانیم تا زمانی که کسی تصمیم نگیرد ، هیچ چیزی حرکت نمی کند. اولین اقدام همیشه در تصمیم گیری برای پیشبرد است. این یک قدم اساسی است که اکثر مردم از آن غافل می شوند. بدون وضوح ، شما یک پیام بسیار زباله را به جهان ارسال می کنید. ما می دانیم که قانون جذب می گوید ما آنچه را که بر آن تمرکز می کنیم ، جذب خواهیم کرد ، بنابراین اگر وضوح و شفافی نداریم ، سردرگمی را جلب خواهیم کرد. نکته غم انگیز این است که اکثر مردم هیچ سرنخی درباره آنچه که واقعاً می خواهند ندارند. آنها هیچ وضوحی ندارند. وقتی از این سؤال پرسیده شد ، پاسخ ها در بهترین حالت سطحی خواهند بود ، همان چیزی است که شخص دیگری برای آنها می خواهد. تلاش برای گذراندن زندگی بدون وضوح شبیه به قایقرانی یک کشتی کم ارتفاع است.

پست وبلاگ با نقل قول سفارشی