من واقعاً معتقدم سخنان آگوستین صادق است و اگر به تاریخ نگاه کنید می دانید که این درست است. افراد زیادی در جهان با استعدادهای شگفت انگیز وجود دارند که تنها درصد کمی از پتانسیل خود را می دانند. همه ما افرادی را می شناسیم که این حقیقت را زندگی می کنند. ما همچنین آن داستان های حماسی را می شناسیم ، آن افسانه های امروزی که پیرامون ناکامی های اولیه مردمی بسیار موفق مانند مایکل جردن و بیل گیتس رخ داده است. ما می توانیم به مرور زمان به آلبرت انیشتین یا حتی به ابراهیم لینکلن بازگردیم. چه چیزی باعث شده هر یک از این افراد اینقدر موفق باشند؟ انگیزه ما این را در روده خود می دانیم ، اما در مورد آن چه می توانیم انجام دهیم؟ چگونه می توانیم از خودمان انگیزه بگیریم؟ یکی از دشوارترین جنبه های دستیابی به موفقیت ، انگیزه ماندن در مسافت طولانی است. انگیزه تقریباً همیشه استعداد صرف را از بین می برد.

انگیزه تصادف یا چیزی نیست که شخص دیگری بتواند به شما بدهد – شما تنها فردی هستید که توانایی ایجاد انگیزه در شما را دارد. انگیزه نمی تواند یک نیروی خارجی، باید آن را از درون می آیند به عنوان محصول طبیعی تمایل خود را برای رسیدن به چیزی و اعتقاد خود را که شما قادر به موفقیت در هدف خود هستند. اهداف مبتنی بر لذت مثبت ، انگیزه های بسیار قدرتمند تری نسبت به اهداف منفی مبتنی بر ترس هستند. اگرچه هر یک به طور جداگانه موفق است ، اما ترکیب مناسب هر دو قدرتمندترین نیروی انگیزشی است که برای بشر شناخته شده است.

مشکلی که برای برنامه نویسان وجود دارد این است که شما هرگز نمی توانید بگویید که یک برنامه نویس چه کاری انجام می دهد تا اینکه خیلی دیر شده است. آینده متعلق به یک شخص متفاوت با ذهنیت متفاوتی است: هنرمندان ، مخترعین ، داستان نویسان-خلاق و کل نگر – مغز متفکر.

 

لورم ایپسوم به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت  طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.

معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است