گالری شگفت انگیز

در این صفحه می توانید انولع گالری های تصاویر را که میتوایند از طریق این قالب بسازید را مشاهده کنید که این گالری های متفاوت می تواند برای شما عزیزان کاملا شگفت آور باشد که به همرا این قالب خدمت شما ارائه خواهد شد.

امیدواریم با تهیه نسخه آن را در اختیار سایرین قرار نداده تا ما بتوانیم سایر قالب ها را فارسی سازی و راستچین نموده و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

با انواع مختلف گالری تصاویر در زیر آشنا شوید

گالری مرتب

گالری مرتب که در آن همه تصاویر با ابعاد یکسان و به صورت مرتب در کنار هم قرار گرفته اند را می توانید در زیر مشاهده نمایید.

اگر طرح گالری فوق را نپسندیده اید نگران نباشید این تنها یک نمونه از انواع طرح های گالری بود میتوانید در زیر سایر طرح ها را مشاهد نمایید امیدواریم که سایر طرح ها مورد رضایت شما واقع شود و از امکانات این قالب رضایت خاطر داشته باشید.

گالری اسلایدی

طرح گالری اسلایدی چندین تصویر را به صورت یک اسلاید در آورده و آن را در صفحه وب سایت شما به نمایش می گذارد از این طرح می توانید در هرجای مطلب یا هر صفحه ای از سایت خود استفاده نمایید.

گالری کاشی کاری با 2 ستون

این طرح از گالری تصاویر را به صورت کاشی کاری یاهمان حالت آجری که در آن تصاویر به صورت نامنظم در کنار هم قرار میگیرند را به نمایش میگذارد. در این حالت تصاویر در دو ستون مجزا در کنار یک دیگر قرار گرفته اند.

اگر طرح گالری فوق را نپسندیده اید نگران نباشید این تنها یک نمونه از انواع طرح های گالری بود میتوانید در زیر سایر طرح ها را مشاهد نمایید امیدواریم که سایر طرح ها مورد رضایت شما واقع شود و از امکانات این قالب رضایت خاطر داشته باشید.

گالری کاشی کاری با 3 ستون

این طرح از گالری تصاویر را به صورت کاشی کاری یاهمان حالت آجری که در آن تصاویر به صورت نامنظم در کنار هم قرار میگیرند را به نمایش میگذارد. در این حالت تصاویر در سه ستون مجزا در کنار یک دیگر قرار گرفته اند.

هنوز طرح گالری نتوانسته است رضایت شما را جلب نمایید؟؟!! جای نگرانی نیست طرح های دیگر که در زیر آمده است را مشاهده نمایید تا طرح دلخواه خود را از بین انواع مختلف آن بیابید.

گالری کاشی کاری با 4 ستون

این طرح از گالری تصاویر را به صورت کاشی کاری یاهمان حالت آجری که در آن تصاویر به صورت نامنظم در کنار هم قرار میگیرند را به نمایش میگذارد. در این حالت تصاویر در چهار ستون مجزا در کنار یک دیگر قرار گرفته اند.

خب این هم طرح دیگری از گالری های این قالب امیدواریم که مورد رضایت شما واقع شده باشد و شما را از وجود انواع مختلف گالری های این قالب شگفت زده کرده باشد.

 زندگی سخت نیست ما هستیم که آن را سخت میگیریم تا برایمان سخت بگذرد

ناشناس

گالری شگفت انگیز قالب

این قالب در کنار انواع امکاناتی که دارا است مثل بیشتر از 9 حالت مختلف سربرگ و دو حالت منو ، دارا بودن قسمت نوشته ها ،نمونه کارها ،اسلایدرها و اشتراک گذاری در بیشترین شبکه های اجتماعی معروف که در حوزه های مختلف قرار دارد و بسیاری از ویژگی های دیگر سعی نموده که با قرار دادن انواع گالری تصاویر رضایت شما را جلب نماید.

کافی است یکبار آن را خرید نمایید تا مشتاقانه آن را به دوستان خود توصیه نمایید و از امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد تا وب سایت خود را به صورت شگفت آوری زیبا نمایید هیجان زده شوید.

توصیه ما دیدن نسخه نمایشی ( دموی ) آن به صورت کامل است تا بیشتر امکاناتی را که میتوانستیم در این دمو به شما عزیزان ارائه دهیم را مشاهده نمایید و سایر امکانات را می توانید بعد از تهیه قالب مشاهده نمایید.