در ژوئیه سال 2008 من امیدوارم که بتوانم در منطقه تازه نقل مکان شده ام میانه تنسی ، کار شغلی پیدا کنم. فکر می کنم با ورود از پایتخت نیویورک ، فرصت های شغلی به من می دهد. بزرگترین ناامیدی برای من هنگامی که مدرک خود را دریافت کردم این بود که متوجه شدم حتی پیدا کردن مواضع آزاد چقدر دشوار است. من به سرعت فهمیدم که جای خالی شغل ها اغلب به وجود می آیند و به سرعت با افرادی که قبلاً در محاصره درونی بودند پر می شد … یک دوست ، یکی از بستگان همکار و غیره. این بسیار ناامید کننده بود …

گالری جواهرات موبوزیک

مثل این بود که حتی فرصتی هم نداشتم. من در یک نمایشگاه شغلی که چند ده مدرسه با مصاحبه های حضوری برپا شده بودند ، ناامید شدم. من هرگز در زندگی خود احساس شکست نخورده ام. من این ناامیدی را در دست گرفتم و آن را برای یافتن شغل دیگری هدایت کردم ، که باعث شد من روی علاقه واقعی خودم تمرکز کنم: جواهرات. این در نهایت باعث شد تا من به ایجاد جواهرات شگفت انگیز بپردازم. با این حال ، در حالی که پولیتو اظهار داشت که در زمینه هیپنوتیزم اجماع عمومی وجود دارد که این آزمایش نتایج واقعی را ارائه داد.

https://www.youtube.com/watch?v=TKnufs85hXk&feature=youtu.be

من دوباره شریک هستم که با ماه مه طلایی ماه مه ، با مشارکت ما که اکنون شش سال پشت سر هم است ، دوباره شریک می شویم! در طول یک سال گذشته ، من برخی از یافته های جدید طلای کارات را در دست داشته ام ، فقط برای آشکار کردن آنها در اینجا و اکنون با این گزارش های روند طلایی. من بسیار هیجان زده هستم که هر هفته در مورد همه چیزهای طلا صحبت کنم و همه را به شرکت در نشان دادن طلای خود بسپارم. امیدوارم که شما از مذاکرات طلای سال گذشته الهام گرفته باشید و به دلیل آن چیز جدیدی را کشف کرده اید یا سعی کرده اید.

تصادفی نیست که من جواهرات را با الهام از غذای فرانسوی طراحی کردم. زیرا وقتی با من آشنا می شوید یا مرا در اینستاگرام دنبال می کنید ، به سرعت متوجه خواهید شد که من نه تنها یک دندان شیرین ماسونی ندارم بلکه یک ناتوانی کامل برای نان فرانسوی (بله — کامبو!)! از این رو شعار زندگی من: لذت بردن از baguette و آنها را بیش از حد هکتار!

برخی از نمونه های مورد علاقه من همین حالا در مورد بچه های KDJ هستند که ما را در اینستاگرام نشان کردند و سبک های منحصر به فرد خود را به ضرب و شتم جواهرات KDJ خود می زنند. من امیدوارم که شما الهام گرفته اید که چیز جدیدی را امتحان کنید ، سبک خود را بکار بگیرید و به همان اندازه عکسهای سلفی بی شرمانه را که دوست دارید ، بگیرید. یکی از مواردی که من همیشه می خواهم با نگین هایی که طراحی می کنم به آنها دست یابم این است که شما می توانید هر روز آنها را بپوشید.

هفته اول: دستبندهای درخشان

با هر هفته در ماه می ماه طلا ، ماه هفته را با به اشتراک گذاشتن آنچه در آن هستم به نمایش می گذارم و بحث می کنم و چند نکته را در مورد چگونگی طراحی سبک در هر دسته از روند ارائه می دهم. همچنین ممکن است ماه طلا برخی “معاملات طلا” در مورد قطعات طلا و جواهر طلا از هر دسته از روند از خرده فروشانی که در صنعت جواهرات با آنها همکاری کرده اند ، ارائه دهد. بنابراین مطمئن باشید که همراه با ماه مه (ماه ماه) در سکوهای رسانه های اجتماعی آنها هستید. و ما حتی ممکن است در انتهای یک نمایشگاه سرگرم کننده داشته باشیم!

blog-detail-img
این یک کپشن تصویر است

من نمی توانم به اندازه کافی دستبند طلای کارات را بدست آورم و شما به زودی شاهد این علامت حتی بزرگتر خواهید بود. از زماني كه سرانجام در يك دستبند طلاي 14 كيلوي سان ماركو سرمايه گذاري كردم ، ديدم چقدر لباس از آن خارج شدم (عملاً هر روز) ، تصميم گرفتم كه دوباره به پشته مچ دستم اضافه كنم. این بار تصمیم گرفتم دستبند تنیس شورون پرنعمت را با طلای زرد 14k انتخاب کنید. من عاشق بافت این قطعه هستم – یک لینک جلا داده شده است ، و دیگری طلا مات است. فکر می کنم با این دو نفر دیگر خوب پیش می رود و من تقریباً پشته ایده آل مچ دستم را کامل کردم! دستبندهای طلای شما به کارات چیست ؟! دوست دارم سبکهای مختلف را ببینم!

موضوعات ، بافت ها و نقوش – همه چیز مهم هنگام انتخاب حلقه طلای کارات برای مجموعه من. طلا برش الماس اخیراً یکی از مورد علاقه های من بوده و استحکام و تطبیق پذیری طلا را به عنوان یک ماده نشان می دهد. طلای کارات تنها با یک برش یا لهستانی می تواند از کسل کننده به درخشان برود. همچنین ابعاد آن را به یک قطعه اضافه می کند و همانطور که احتمالاً می توانید بگویید ، یک لهستانی بالا برای رضایت من لازم نیست! آیا بافت های طلای مختلف را دوست دارید ؟! برخی را امتحان کنید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *